Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Рішенням від 12 грудня 2024 року № 3628/0/15-24 Вища рада правосуддя оголосила конкурс на зайняття вакантної посади заступника Голови Служби судової охорони.
Загальні умови
1. Основні функції та повноваження заступника Голови Служби судової охорони (з організації служби)
Заступник Голови Служби судової охорони (з організації служби) забезпечує, організовує та контролює в межах визначених повноважень виконання завдань щодо:
підтримання громадського порядку в суді;
припинення проявів неповаги до суду;
охорони приміщень суду, органів та установ системи правосуддя;
виконання функцій щодо державного забезпечення особистої безпеки суддів та членів їхніх сімей, працівників суду;
забезпечення в суді безпеки учасників судового процесу;
здійснення моніторингу оперативної обстановки;
встановлення порядку носіння й застосування вогнепальної зброї та спеціальних засобів, що є на озброєнні Служби судової охорони;
вжиття заходів у межах компетенції Служби судової охорони стосовно запобігання, виявлення і припинення терористичних актів, злочинів терористичної спрямованості на об’єктах охорони та взаємодії з іншими суб’єктами боротьби з тероризмом з питань застосування сил і засобів Служби судової охорони;
вжиття заходів у межах компетенції Служби судової охорони щодо рятування людей, забезпечення ïx безпеки, охорони майна в разі стихійного лиха та надзвичайних ситуацій, ліквідації ïx наслідків на об’єктах охорони;
вжиття всіх можливих заходів для надання домедичної допомоги особам, які постраждали внаслідок вчинення протиправних дій, нещасних випадків, а також особам, які опинилися в ситуації, небезпечній для їхнього життя чи здоров’я, на об’єктах охорони;
сприяння в межах компетенції Служби судової охорони забезпеченню на об’єктах охорони правового режиму воєнного aбo надзвичайного стану, зони надзвичайної екологічної ситуації в разі ïx оголошення на всій території України або в окремій місцевості;
виконання вимог та дотримання обмежень, установлених законодавством у сфері запобігання корупції.
Заступник Голови Служби судової охорони (з організації служби) здійснює безпосереднє керівництво, координацію й контроль діяльності управління організації служби та відділу оперативно-чергової служби центрального органу управління Служби судової охорони й забезпечує виконання покладених на них завдань.
Заступник Голови Служби судової охорони (з організації служби) підпорядковується Голові Служби судової охорони.
Заступник Голови Служби судової охорони (з організації служби) є керівником для працівників підпорядкованих йому самостійних структурних підрозділів центрального органу управління Служби судової охорони та прямим начальником для працівників територіальних управлінь Служби судової охорони.
2. Умови оплати праці: |
|||
1) посадовий оклад – 18 000 гривень відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3 квітня 2019 року № 289 «Про грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони»; |
|||
2) грошове забезпечення відповідно до частини першої статті 165 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» складається з посадового окладу, окладу за спеціальним званням, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер), премії та одноразових додаткових видів грошового забезпечення. |
|||
3. Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
|||
Заступник Голови Служби судової охорони (з організації служби) відповідно до частини третьої статті 161 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» призначається на посаду за поданням Голови Служби судової охорони за результатами відкритого конкурсу і звільняється з посади Вищою радою правосуддя. |
|||
4. Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання: |
|||
1) письмова заява особи про участь у конкурсі, у якій також зазначається надання згоди на проведення спеціальної перевірки стосовно неї відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» і на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; 2) копія паспорта громадянина України; 3) копія (копії) документа (документів) про освіту; 4) заповнена особова картка визначеного зразка, автобіографія, фотокартка розміром 30 × 40 мм; 5) копія декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, визначеної Законом України «Про запобігання корупції», за минулий рік; 6) копія трудової книжки, послужного списку (у разі наявності) або витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування; 7) медична довідка про стан здоров’я, форму і порядок надання якої визначають спільно центральний орган виконавчої влади з реалізації державної політики у сфері державної служби та центральний орган виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я (форма 086/о); 8) довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин (форма 100-2/0); 9) копія військово-облікового документа (посвідчення про приписку до призовної дільниці, військового квитка, тимчасового посвідчення військовозобов’язаного) з відміткою про постановку на військовий облік з дотриманням вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» або копія посвідчення особи військовослужбовця; 10) державний сертифікат про рівень вільного володіння державною мовою або витяг з Реєстру державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою[1]. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає документи особисто та має право додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, крім зазначених у частині першій статті 54 Закону України «Про національну поліцію». 5. Документи кандидатів приймаються за адресою: вул. Липська, буд. 18/5, м. Київ, 00020, з 08 години 00 хвилин 16 грудня 2024 року до 17 години 00 хвилин 16 січня 2025 року. |
|||
6. Місце, дата та час початку проведення конкурсу: Державна судова адміністрація України (м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5), 10 лютого 2025 року о 10 годині 00 хвилин. |
|||
7. Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: Гордієнко Інна Віталіївна, головний спеціаліст відділу кадрового забезпечення, державної служби та роботи з територіальними управліннями управління по роботі з персоналом та пенсійного забезпечення центрального органу управління Служби судової охорони, (050) 285-95-54, inna.hordiienko@sso.gov.ua. |
|||
Кваліфікаційні вимоги |
|||
1. Освіта |
– вища освіта в галузі знань «Право», «Воєнні науки, національна безпека, безпека державного кордону», «Цивільна безпека» або «Правоохоронна діяльність», ступінь вищої освіти – магістр[2] |
||
2. Досвід роботи |
– загальний стаж роботи – не менше ніж сім років у галузі права, національної (державної) безпеки, громадської безпеки або правоохоронної діяльності |
||
|
– досвід роботи на керівних посадах – не менше ніж п’ять років |
||
3. Володіння державною мовою |
– володіння державною мовою відповідно до рівня, визначеного Національною комісією зі стандартів державної мови |
||
Вимоги до компетентності |
|||
1. Наявність лідерських навичок |
– встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; – стратегічне планування; – багатофункціональність; – ведення ділових переговорів; – досягнення кінцевих результатів |
||
2. Вміння приймати ефективні рішення |
– наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських та матеріальних) |
||
3. Комунікація та взаємодія |
– вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи; – відкритість |
||
4. Управління організацією та персоналом |
– організація роботи та контроль; – управління людськими ресурсами; – мотивування |
||
5. Особистісні компетенції |
– принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень; – системність; – самоорганізація та саморозвиток; – політична нейтральність |
||
6. Забезпечення громадського порядку |
– знання законодавства, що регулює діяльність судових та правоохоронних органів; – знання системи правоохоронних органів, розмежування їх компетенцій, порядок забезпечення їх співпраці |
||
7. Робота з інформацією |
– знання основ законодавства про інформацію |
||
Професійні знання |
|||
1. Знання законодавства |
– Конституція України; – закони України «Про судоустрій і статус суддів», «Про Національну поліцію», «Про запобігання корупції» |
||
2. Знання спеціального законодавства |
– Кримінальний кодекс України, Кримінальний процесуальний кодекс України, Кодекс адміністративного судочинства України, Кодекс України про адміністративні правопорушення; – закони України «Про Вищу раду правосуддя», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про захист персональних даних», «Про статус народного депутата України», «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» |
[1] Вимоги щодо відповідного рівня володіння державною мовою особами, визначеними статтею 9 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», встановлює Національна комісія зі стандартів державної мови.
[2] Якщо особа, яка претендує на зайняття вакантної посади, здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту), відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вищу освіту» така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра.
1. Суддя, який виявив намір бути переведеним до іншого місцевого суду за результатами конкурсу на зайняття вакантної посади судді, одночасно з кандидатами, які беруть участь у доборі на посаду судді, складає кваліфікаційний іспит.
2. Для складання кваліфікаційного іспиту суддя місцевого суду подає заяву за формою, визначеною в додатку 2 до рішення Комісії від 11.12.2024 № 366/зп-24.
3. Строк подання заяви про складання кваліфікаційного іспиту – з 01 березня 2025 року до 30 березня 2025 року (включно).
4. Заява про складання кваліфікаційного іспиту з накладеним кваліфікованим електронним підписом надсилається на електронну адресу Комісії (inbox@vkksu.gov.ua).
5. У визначений Комісією строк суддя може звернутися лише з однією заявою про складання кваліфікаційного іспиту.
6. Заява про складання кваліфікаційного іспиту поверненню не підлягає та долучається до суддівського досьє відповідного судді.
7. Заява про складання кваліфікаційного іспиту може бути залишена Комісією без розгляду на підставі відповідного звернення судді, поданого до вирішення Комісією питання про допуск до складання кваліфікаційного іспиту.
8. Повторне звернення судді із заявою про складання кваліфікаційного іспиту протягом визначеного Комісією строку не допускається.
9. Комісія на основі поданої заяви здійснює перевірку:
9.1. Наявності у особи на момент звернення до Комісії статусу судді місцевого суду.
9.2. Дотримання суддею визначеного Комісією строку подання заяви про складання кваліфікаційного іспиту.
9.3. Відповідності поданої суддею заяви про складання кваліфікаційного іспиту вимогам до її оформлення.
10. До складання кваліфікаційного іспиту допускаються судді, які у порядку та строки, визначені цим оголошенням, подали відповідну заяву.
11. Не можуть бути допущені до складання кваліфікаційного іспиту особи, призначені (обрані) на посаду судді апеляційного суду, вищого спеціалізованого суду або Верховного Суду, а також особи, звільнені з посади судді або повноваження судді яких припинилися.
12. Повідомлення про дату, час і місце розгляду питання про допуск судді до складання кваліфікаційного іспиту здійснюється відповідно до Регламенту Вищої кваліфікаційної комісії суддів України.
13. Суддя, стосовно якого розглядається питання про допуск до складання кваліфікаційного іспиту, має право брати участь у засіданні з цього питання. Неявка судді в засідання не перешкоджає розгляду Комісією відповідного питання та ухвалення рішення.
14. Інформація про результати розгляду питання про допуск судді до складання кваліфікаційного іспиту розміщується на офіційному вебсайті Комісії.
Вища кваліфікаційна комісія суддів України
1. Добір на посаду судді місцевого суду (далі – Добір) здійснюється Вищою кваліфікаційною комісією суддів України відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та рішення Комісії.
2. Прогнозована кількість вакантних посад суддів, стосовно яких оголошено Добір – 1 800.
3. Строк подання заяви та документів для участі у Доборі – з 01 березня 2025 року до 30 березня 2025 року (включно).
4. Заява та документи для участі в Доборі подаються в електронній формі через офіційний вебсайт Комісії (ksk.vkksu.gov.ua) шляхом заповнення відповідних форм, шаблонів, завантаження електронних документів або сканованих копій документів у вигляді файлів.
5. У визначений Комісією строк особа, яка виявила намір стати суддею (далі – особа), може звернутися лише з однією заявою про участь у Доборі. Повторне звернення особи із заявою про участь у Доборі не допускається.
6. Заява та документи, подані для участі в Доборі, поверненню не підлягають.
7. Заява та документи, зокрема їх копії, подаються (заповнюються) особою, яка виявила намір взяти участь у Доборі.
8. За достовірність поданих до Комісії документів і правильність їх оформлення несе відповідальність особа, яка їх подає.
9. Загальні вимоги до сканованих копій документів:
9.1. Формат – PDF.
9.2. Кожен документ повинен бути збережений окремим файлом.
9.3. Копію має бути виготовлено, як правило, з оригінального примірника документа.
9.4. Копія документа повинна бути якісно виготовленою, доступною для читання, повно і чітко відображати інформацію.
9.5. Назва файла документа повинна містити прізвище, ініціали й рік народження особи, яка його подає, а також повне найменування документа (зразок: «Шевченко І.І. 1977. Копія паспорта громадянина України»).
10. Заяву про участь у Доборі, анкету кандидата на посаду судді, мотиваційний лист та згоду на збирання, зберігання, обробку та використання інформації про кандидата для оцінки його готовності до роботи на посаді судді особа надає шляхом проставлення позначок та/або заповнення спеціальної форми (шаблонів) відповідних документів.
11. Алгоритм подання заяви та документів визначається функціональними можливостями відповідної підсистеми Комісії.
12. Заяву та документи, які подаються для участі в Доборі, особа підписує кваліфікованим електронним підписом (КЕП), чим засвідчує їх достовірність.
13. Для участі у Доборі необхідно подати:
13.1. Заяву про участь у доборі кандидатів на посаду судді місцевого суду.
Заява для участі в Доборі подається в електронній формі через офіційний вебсайт Комісії (ksk.vkksu.gov.ua) шляхом заповнення відповідного шаблону.
13.2. Копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.
Для цілей проведення Добору документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство, є паспорт громадянина України. Копія паспорта громадянина України у формі книжечки повинна містити копії всіх його сторінок. Копія паспорта громадянина України у формі картки повинна містити титульну і зворотню сторони паспорта та бути виготовлена на одному аркуші, де у верхній його частині – копія титульної сторони, в нижній – зворотньої сторони. Разом з копією паспорта громадянина України у формі картки на окремому аркуші подається копія витягу з реєстру територіальної громади для підтвердження інформації про місце проживання (перебування).
13.3. Анкету кандидата на посаду судді.
Анкета кандидата на посаду судді подається через офіційний вебсайт Комісії (ksk.vkksu.gov.ua) шляхом заповнення відповідної форми.
Форму і зміст анкети кандидата на посаду судді затверджено рішенням Комісії від 02 листопада 2023 року № 121/зп-23.
13.4. Мотиваційний лист кандидата на посаду судді.
Мотиваційний лист кандидата на посаду судді подається через офіційний вебсайт Комісії (ksk.vkksu.gov.ua) шляхом заповнення відповідної форми.
Форму і зміст мотиваційного листа кандидата на посаду судді затверджено рішенням Комісії від 02 листопада 2023 року № 121/зп-23.
13.5. Декларацію родинних зв’язків кандидата на посаду судді.
Декларація родинних зв’язків кандидата на посаду судді подається з 01 січня 2025 року на офіційному вебсайті Комісії (cab.vkksu.gov.ua) за правилами заповнення та подання такої декларації.
Форму декларації родинних зв’язків кандидата на посаду судді затверджено рішенням Комісії від 24 вересня 2018 року № 204/зп-18.
Під час подання документів через офіційний вебсайт Комісії (ksk.vkksu.gov.ua) зазначена декларація родинних зв’язків кандидата на посаду судді завантажується з реєстру декларацій.
13.6. Декларацію доброчесності кандидата на посаду судді.
Декларація доброчесності кандидата на посаду судді подається з 01 січня 2025 року на офіційному вебсайті Комісії (cab.vkksu.gov.ua) за правилами заповнення та подання такої декларації.
Форму декларації доброчесності кандидата на посаду судді затверджено рішенням Комісії від 24 вересня 2018 року № 205/зп-18 (рішенням Комісії від 02 листопада 2023 року № 120/зп-23 викладено у новій редакції, зі змінами згідно з рішенням Комісії від 11 січня 2024 року № 1/зп-24).
Під час подання документів через офіційний вебсайт Комісії (ksk.vkksu.gov.ua) зазначена декларація доброчесності кандидата на посаду судді завантажується з реєстру декларацій.
13.7. Копію диплома про вищу юридичну освіту (з додатками), здобуту в Україні, та/або копію документа про вищу юридичну освіту, здобуту за кордоном, разом із копією документа, що підтверджує її визнання в Україні.
Копія диплома про вищу юридичну освіту, здобуту в Україні, та копія його додатку мають містити усі сторінки.
Копія документа про вищу юридичну освіту, здобуту за кордоном, та копія документа, що підтверджує його визнання в Україні, мають містити усі заповнені сторінки.
13.8. Копії документів про науковий ступінь, вчене звання, навчання в аспірантурі чи докторантурі за денною (очною) формою навчання (за наявності).
Копії документів про науковий ступінь, вчене звання, навчання в аспірантурі чи докторантурі за денною (очною) формою навчання мають містити усі заповнені сторінки.
Особа також може надати копію диплома про здобуття освітньо-наукового ступеня доктора філософії.
У разі відсутності в особи документа про науковий ступінь, вчене звання, навчання в аспірантурі чи докторантурі за денною (очною) формою навчання у відповідній підсистемі Комісії, що використовується для подання заяви та документів, необхідно обрати «Не застосовується».
13.9. Копії документів, що підтверджують стаж професійної діяльності у сфері права.
Документами, що підтверджують стаж професійної діяльності у сфері права, може бути трудова книжка, послужний список, посадова інструкція або інші документи щодо відповідної діяльності особи. Такі документи мають містити копії всіх заповнених сторінок.
Для підтвердження досвіду професійної діяльності адвоката або стажу наукової роботи може бути надано копії документів, визначених Положенням про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади судді, затвердженим рішенням Комісії від 02 листопада 2016 року № 141/зп-16 (у редакції рішення Комісії від 29 лютого 2024 року № 72/зп-24).
Документи необхідно подавати за період роботи, яким особа підтверджує стаж професійної діяльності у сфері права.
13.10. Документи встановленої форми з медичних установ про проходження психіатричних та наркологічних оглядів.
Форми документів з медичних установ про проходження психіатричних та наркологічних оглядів встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я.
Якщо центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, не буде встановлено іншого, таким документом для участі у Доборі є довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів за формою первинної облікової документації № 100-2/о.
Відповідну довідку має бути отримано не раніше 01 лютого 2025 року.
13.11. Письмову згоду на збирання, зберігання, обробку та використання інформації про кандидата на посаду судді з метою оцінки його готовності до роботи на посаді судді.
Вказана згода подається в електронній формі через офіційний вебсайт Комісії (ksk.vkksu.gov.ua) шляхом заповнення відповідного шаблону.
13.12. Письмову згоду на проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та документи, необхідні для проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».
Вказана згода подається за формою, визначеною Порядком проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2022 року № 959).
Додатковими документами, що необхідні для проведення спеціальної перевірки та подаються разом зі згодою на проведення спеціальної перевірки, є:
13.12.1. Автобіографія на дату надання згоди на проведення спеціальної перевірки.
13.12.2. Копія військово-облікового документа (усіх заповнених сторінок, за наявності).
13.12.3. Довідка про наявність допуску до державної таємниці (у разі його наявності), складена за формою, визначеною законодавством про державну таємницю.
13.12.4. Заява, передбачена частиною першою статті 6 Закону України «Про очищення влади».
Вимоги до документів, що необхідні для проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та подаються зі згодою на проведення спеціальної перевірки, визначено Порядком проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2022 року № 959).
13.13. Копію декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, яка охоплює період року, що передує року подання документів, та посилання на відповідну сторінку Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, подається відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» та повинна охоплювати період року, що передує року подання особою заяви та документів, а саме 2024 рік. До Комісії може бути подано щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (особами, які зобов’язані подавати таку декларацію відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»), або декларацію кандидата на посаду судді.
До Комісії подається роздрукована копія декларації, яку подано через офіційний вебсайт Національного агентства з питань запобігання корупції та яка містить інформацію з обмеженим доступом (що не відображається у відкритому доступі).
Посилання на відповідну сторінку Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, подається через офіційний вебсайт Комісії (ksk.vkksu.gov.ua) шляхом заповнення відповідної форми.
У разі обмеження доступу до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, або якщо кандидат належить до категорії суб’єктів декларування, чиї декларації у відкритому доступі не відображаються, посилання на відповідну сторінку не надається.
13.14. Копію документа, що підтверджує володіння державною мовою відповідно до рівня, визначеного Національною комісією зі стандартів державної мови.
Для підтвердження відповідного рівня володіння державною мовою, встановленого Національною комісією зі стандартів державної мови, необхідно подати витяг із Реєстру державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою або копію Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою.
Також подається посилання на сертифікат на сторінці Реєстру державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою через офіційний вебсайт Комісії (ksk.vkksu.gov.ua) шляхом заповнення відповідної форми.
13.15. Інші документи, що підтверджують відповідність особи вимогам, передбаченим статтею 69 Закону України «Про судоустрій і статус суддів».
Такими документами є:
13.15.1. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Такий документ має бути отримано не раніше 01 березня 2025 року.
13.15.2. Рекомендації, що характеризують кандидата на посаду судді та свідчать про його відповідність вимогам статті 69 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» (за наявності).
14. Умови проведення Добору.
14.1. Комісія на основі поданих особою документів здійснює перевірку:
14.1.1. Дотримання особою визначеного Комісією строку подання документів для участі у Доборі.
14.1.2. Поданих особою документів на відповідність переліку та вимогам до їх оформлення.
14.1.3. Відповідності особи встановленим Конституцією України та Законом України «Про судоустрій і статус суддів» вимогам до кандидата на посаду судді на день подання заяви про участь у Доборі.
14.2. До участі у Доборі допускаються особи, які:
14.2.1. У порядку та строки, визначені цим оголошенням, подали всі необхідні документи.
14.2.2. На день подання заяви та документів відповідають установленим вимогам до кандидата на посаду судді місцевого суду.
14.3. Не можуть бути допущені до участі у Доборі особи, призначені (обрані) на посаду судді.
14.4. Заява та документи, подані особою для участі у Доборі, можуть бути залишені Комісією без розгляду на підставі відповідного звернення особи, поданого до вирішення Комісією питання щодо допуску до участі в Доборі.
14.5. Особа набуває статусу кандидата на посаду судді після ухвалення рішення Комісії про її допуск до Добору.
14.6. Повідомлення про дату, час і місце розгляду питання щодо допуску особи до участі у Доборі здійснюється відповідно до Регламенту Вищої кваліфікаційної комісії суддів України.
14.7. Особа, стосовно якої розглядається питання про допуск до участі в Доборі, має право бути присутньою в засіданні Комісії з цього питання. Неявка особи в засідання не перешкоджає розгляду Комісією відповідного питання та ухвалення рішення.
14.8. Інформація про результати розгляду питання допуску особи до участі в Доборі розміщується на офіційному вебсайті Комісії.
14.9. Кандидат на посаду судді, який бере участь у Доборі, а також протягом перебування в резерві на зайняття вакантних посад суддів зобов’язаний подавати декларації родинних зв’язків та доброчесності кандидата на посаду судді щорічно у строк, установлений Законом України «Про судоустрій і статус суддів».
14.10. Кандидат на посаду судді, який бере участь у Доборі, а також протягом перебування в резерві на зайняття вакантних посад суддів зобов’язаний подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, як кандидат на посаду судді щорічно у строк, установлений Законом України «Про запобігання корупції».
14.11. На будь-якому етапі Добору Комісія може ухвалити рішення про припинення участі в ньому кандидата на посаду судді з таких підстав:
14.11.1. Звернення кандидата на посаду судді.
14.11.2. Визнання кандидата на посаду судді таким, що не склав кваліфікаційний іспит.
14.11.3. Встановлення невідповідності кандидата на посаду судді вимогам, визначеним Конституцією України та Законом України «Про судоустрій і статус суддів».
14.11.4. Смерть кандидата на посаду судді.
Вища кваліфікаційна комісія суддів України
Рішенням Ради суддів України від 09 грудня 2024 року №41 оголошено про початок конкурсу для відбору кандидатур на дві посади судді Конституційного Суду України та початок прийняття заяв (з доданими до них документами) осіб, які виявили намір обійняти посаду судді Конституційного Суду України, з 10 грудня 2024 року по 09 січня 2025 року включно.
Для участі у конкурсі з відбору кандидатур на посаду судді Конституційного Суду України особа, яка виявили намір обійняти посаду судді Конституційного Суду України, має подати документи до Ради суддів України через поштове відділення зв’язку (00020, м. Київ, вул. Липська, 18/5) до 09 січня 2025 року 24 год. 00 хв. з одночасним направленням сканованих копій таких документів у форматі PDF на e-mail: davidenko@court.gov.ua до 09 січня 2025 року 17 год. 00 хв. чи подати їх нарочно до 17 год. 00 хв. 09 січня 2025 року.
Такі документи будуть вважатися своєчасно поданими.
Заяви, що будуть подані до Ради суддів України після зазначеного строку, не розглядатимуться.
Рекомендації з оформлення та подання документів особами, які виявили намір обійняти посаду судді Конституційного Суду України, для участі у конкурсі
1. Участі у конкурсі підлягає особа, яка у визначені Радою суддів України терміни подала всі необхідні документи та на день їх подання відповідає вимогам до судді Конституційного Суду України, встановленим статтею 11 Закону України "Про Конституційний Суд України".
2. Приймання документів завершується в день, визначений як кінцевий термін їх подання.
Своєчасно поданими вважаються документи, які подані до Ради суддів України через поштове відділення зв’язку до 09 січня 2025 року 24 год. 00 хв. з одночасним направленням сканованих копій таких документів у форматі PDF на e-mail: davidenko@court.gov.ua до 09 січня 2025 року 17 год. 00 хв.чи подані нарочно до 17 год. 00 хв 09 січня2025 року.
Заяви, що будуть подані до Ради суддів України після зазначеного строку, не розглядатимуться.
3. Для участі у конкурсі з відбору кандидатур на посаду судді Конституційного Суду України особа, яка виявила намір обійняти посаду судді Конституційного Суду України, повинна подати до Ради суддів України такі документи:
1) заяву про участь у конкурсному відборі у довільній формі;
2) автобіографію;
3) мотиваційний лист кандидата на посаду судді Конституційного Суду України;
4) копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
5) копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (індивідуальний ідентифікаційний номер) за наявності;
6) копії документів, що підтверджують стаж професійної діяльності у сфері права;
7) копію декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за рік, що передує року подання документів, та посилання на відповідну сторінку Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
8) копію диплома про вищу юридичну освіту (з додатками) ступеня магістра, здобуту в Україні, та/або копії документів про вищу юридичну освіту відповідного ступеня, здобуту за кордоном, разом із копіями документів, що підтверджують їх визнання в Україні, а також копії документів про науковий ступінь, вчене звання (за наявності);
9) копію документа, який підтверджує володіння державною мовою відповідно до рівня, визначеного Національною комісією зі стандартів державної мови;
10) письмову згоду на обробку персональних даних та оприлюднення копій документів, визначених частиною 2 статтею 105 Закону України "Про Конституційний Суд України"(додаток №1);
11) заяву про проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади"(додаток №2), або висновок за результатами такої перевірки (за наявності);
12) письмову згоду на проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" (додаток № 3);
13) інші документи, передбачені статтею 57 Закону України "Про запобігання корупції" для проведення спеціальної перевірки:
- медичні довідки про стан здоров’я за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України щодо перебування особи на обліку в психоневрологічних або наркологічних закладах охорони здоров’я;
- копію військового квитка або посвідчення особи військовослужбовця (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
4. До заяви про участь у конкурсі для відбору кандидатур на посаду судді Конституційного Суду України осіб, які виявили намір обійняти посаду судді Конституційного Суду України, повинні бути додані у повному обсязі всі необхідні документи (матеріали), визначені підпунктами 1–13 пункту 3 цих рекомендацій.
5. Документи (матеріали), визначені підпунктами 1–13 пункту 3 цих рекомендацій, повинні бути оформлені додатком до заяви особи про участь у конкурсі для відбору кандидатур на посаду судді Конституційного Суду України, розміщені у порядку їх черговості та пронумеровані згідно із загальною кількістю сторінок додатків.
6. Заява та додані до неї документи поверненню не підлягають.
7. Документи (матеріали), зокрема їх копії, подаються (заповнюються) особою, яка звертається із заявою про участь у конкурсі для відбору кандидатур на посаду судді Конституційного Суду України.
8. Дата заповнення (засвідчення) документів повинна відповідати даті їх подання (направлення) до Ради суддів України.
9. Автобіографія кандидата на дату надання згоди на проведення спеціальної перевірки, яка створена в електронній формі, роздрукована та підписана власноруч, зокрема повинна містити відомості про:
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності);
- дату і місце народження;
- громадянство (зокрема громадянство (підданство) іноземної (іноземних) держави (держав), документи, які надають претенденту на посаду право на постійне проживання на території іноземних держав (за наявності), а також факт подання документів, необхідних для оформлення громадянства (підданства) іноземної (іноземних) держави (держав);
- освіту (назва закладу вищої освіти (іншого закладу освіти), рік вступу та закінчення такого закладу, реквізити диплома, здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень (ступінь освіти), спеціальність, кваліфікацію, науковий ступінь);
- трудову діяльність (коли, де, на якій посаді працював кандидат, останнє місце роботи (служби) та посаду);
- загальний трудовий стаж роботи, стаж роботи в галузі права та стаж роботи на посадах судді;
- наявність допуску до державної таємниці, а також факти скасування раніше наданого допуску за порушення законодавства про державну таємницю (або відмови у його наданні);
- відношення претендента на посаду до виконання військового обов’язку (призовник, військовозобов’язаний, резервіст); проходження військової служби (у разі її проходження) та/або перебування на військовому обліку військовозобов’язаних;
- державні нагороди (у разі наявності);
- стягнення (у разі наявності з зазначенням виду стягнення та датою накладення);
- відомості про сімейний стан і склад родини.
10. Мотиваційний лист повинен містити дату та підпис особи, яка його подає, та бути оформлений відповідно до таких вимог:
1) обсяг – до 2 аркушів;
2) формат аркуша – А-4;
3) шрифт – Times New Roman;
4) розмір шрифту – 14 pt;
5) відступи: від лівого краю аркуша – 25 мм, від верхнього та нижнього – 15 мм, від правого – 15 мм;
6) друкований вигляд.
11. Копія паспорта громадянина України повинна містити копії всіх заповнених його сторінок.
Копія паспорта громадянина України у формі ID-картки повинна містити копії титульної та зворотної сторін, виготовлених на одному аркуші, де у верхній частині аркуша повинна бути копія титульної сторони картки, в нижній – зворотна. Разом з цим подається копія витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання.
12. Копія трудової книжки, послужного списку (за наявності):
1) повинна містити копії всіх заповнених сторінок;
2) має бути належним чином засвідчена за місцем роботи особи (якщо на момент подачі документів особа працює).
13. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за рік, що передує року, в якому оприлюднено оголошення про конкурс, подається особою як кандидатом на зайняття посади судді Конституційного Суду Українишляхом відповідного її заповнення і підписання на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому особа подала заяву на зайняття посади (участь у конкурсі), якщо інше не передбачено законодавством, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.
Для підтвердження факту подання цієї декларації особа подає до Ради суддів України роздруковану копію відповідної декларації та посилання на неї, оформлене у друкованому вигляді на окремому аркуші, який має містити такі реквізити:
1) назву "Посилання на інтернет-сторінку про розміщення декларації в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування";
2) відповідне посилання на інтернет-сторінку;
3) дату подання декларації;
4) прізвище, ім’я, по батькові особи, яка виявила намір обійняти посаду судді Конституційного Суду України, підпис та дату заповнення відповідного аркуша.
14. Заява про проведення перевірки, визначеної Законом України "Про очищення влади", подається особою, яка виявила намір обійняти посаду судді Конституційного Суду України, за формою, визначеною Порядком проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 (зі змінами).
У разі подання такої заяви особою за місцем роботи, до Ради суддів України надається копія цієї заяви, засвідчена в установленому порядку відповідальною особою за місцем роботи кандидата.
У разі проходження особою за місцем роботи перевірки, визначеної Законом України "Про очищення влади", нею подається засвідчена в установленому порядку копія довідки про її результати.
15. За достовірність поданих до Ради суддів України документів і правильність їх оформлення несе відповідальність особа, яка їх подає.
16. У разі встановлення невідповідності переліку та комплектності доданих до заяви документів, вказаних особою у заяві, із фактично доданим або неналежності оформлення документів Відділом організаційного забезпечення суддівського самоврядування складається акт і такі документи підлягають поверненню Радою суддів України без розгляду особі, яка їх подала.
17. Документи, подані особою для участі у конкурсі, можуть бути залишені Радою суддів України без розгляду на підставі відповідного звернення особи.
18. Розгляд питання про відповідність особи, яка виявила намір обійняти посаду судді Конституційного Суду України, установленим Законом України "Про Конституційний Суд України" вимогам до посади судді Конституційного Суду України здійснюється Радою суддів України на основі поданих особою документів.
Затверджено Протоколом № 1
засідання конкурсної комісії від 25 листопада 2024 року
Конкурсна комісія для проведення конкурсу з добору кандидатів для здійснення Президентом України призначення на посаду члена Вищої ради правосуддя, утворена Указом Президента України від 20 листопада 2024 року № 775/2024, оголошує про проведення конкурсу з добору кандидатів для здійснення Президентом України призначення на дві вакантні посади членів Вищої ради правосуддя.
Відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про Вищу раду правосуддя» на посаду члена Вищої ради правосуддя може бути призначений громадянин України, не молодший тридцяти п’яти років, який володіє державною мовою, має вищу юридичну освіту та стаж професійної діяльності у сфері права не менше п’ятнадцяти років, належить до правничої професії та відповідає критерію політичної нейтральності, а також критеріям професійної компетентності, професійної етики та доброчесності.
Згідно з частиною п’ятою статті 6 Закону України «Про Вищу раду правосуддя» член Вищої ради правосуддя має відповідати критерію політичної нейтральності. Зокрема, не може бути призначена членом Вищої ради правосуддя особа, яка на день призначення:
1) є членом або обіймає посаду в політичній партії, іншій організації, яка має політичні цілі або бере участь у політичній діяльності;
2) є обраною на виборну посаду в органі державної влади (крім судової) чи органі місцевого самоврядування, має представницький мандат;
3) бере участь в організації або фінансуванні політичної агітації чи іншої політичної діяльності.
Відповідно до частини десятої статті 6 Закону України «Про Вищу раду правосуддя» не можуть бути членами Вищої ради правосуддя:
1) особи, визнані судом недієздатними або обмежено дієздатними;
2) особи, які мають судимість, не погашену або не зняту в установленому законом порядку;
3) особи, на яких протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) особи, які були членами Вищої кваліфікаційної комісії суддів України або Вищої ради юстиції до набрання чинності Законом України «Про відновлення довіри до судової влади в Україні»;
5) особи, які перебувають на адміністративних посадах у судах (крім посади Голови Верховного Суду);
6) особи, які не відповідають вимогам Закону України «Про Вищу раду правосуддя» щодо несумісності з іншими видами діяльності та не усунули таку невідповідність протягом розумного строку, але не більш ніж протягом тридцяти календарних днів із дня виникнення обставин, що призводять до порушення вимог щодо несумісності, чи іншого строку, встановленого Вищою радою правосуддя відповідно до Закону України «Про Вищу раду правосуддя»;
7) особи, які порушили вимоги Закону України «Про запобігання загрозам національній безпеці, пов’язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну та політичну вагу в суспільному житті (олігархів)» у частині подання, дотримання строків подання декларації про контакти.
Особа, яка претендує на участь у конкурсі, подає у визначений у цьому оголошенні строк такі документи:
1) письмову заяву щодо призначення на посаду члена Вищої ради правосуддя, за формою затвердженою Вищою радою правосуддя (https://hcj.gov.ua/page/kandydaty-do-skladu-vrp). Заява подається на ім’я Президента України із зазначенням контактної інформації (номер телефону, адреса електронної пошти);
2) автобіографію (створену в електронній формі, роздруковану та підписану власноруч), що містить, зокрема, відомості про:
прізвище, ім’я та по батькові;
дату і місце народження;
громадянство, включаючи за наявності громадянство (підданство) іноземної (іноземних) держави (держав);
документи, які надають претенденту на посаду право на постійне проживання на території іноземних держав (за наявності), а також факт подання документів, необхідних для оформлення громадянства (підданства) іноземної (іноземних) держави (держав);
освіту (назва закладу вищої освіти (іншого закладу освіти), рік вступу та закінчення такого закладу, реквізити диплому, здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень (ступінь освіти), спеціальність, кваліфікацію, науковий ступінь);
наявність допуску до державної таємниці, а також факти скасування раніше наданого допуску за порушення законодавства про державну таємницю (або відмови у його наданні);
відношення до виконання військового обов’язку (призовник, військовозобов’язаний, резервіст);
проходження військової служби (у разі її проходження) та/або перебування на військовому обліку військовозобов’язаних;
трудову діяльність, включаючи останнє місце роботи (служби) та посаду;
3) мотиваційний лист, у якому викладаються мотиви бути призначеним членом Вищої ради правосуддя (створений в електронній формі, роздрукований та підписаний власноруч);
4) копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, з даними про прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), видачу паспорта та адресу зареєстрованого місця проживання (у разі подання копії паспорта у формі книжечки) або лицьового і зворотного боків паспорта громадянина України у формі картки та витягу з реєстру територіальної громади для підтвердження інформації про місце проживання (у разі подання копії паспорта у формі картки);
5) копії документів, що підтверджують стаж професійної діяльності у сфері права;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2023 рік, за формою, що визначена Законом України «Про запобігання корупції». Якщо особа, яка претендує на зайняття посади, відповідно до законодавства не подавала щорічну декларацію за 2023 рік, їй необхідно подати декларацію «кандидата на посаду». У декларації «кандидата на посаду» необхідно зазначати назву майбутнього місця роботи (Вища рада правосуддя) і майбутньої посади (член Вищої ради правосуддя);
7) декларацію родинних зв’язків та декларацію доброчесності судді, заповнених та поданих згідно з Правилами, затвердженими Вищою кваліфікаційною комісією суддів України (https://vkksu.gov.ua/page/pravyla-zapovnennya-ta-podannya-deklaraciy-rodynnyh-zvyazkiv-ta-dobrochesnosti);
8) копію диплома про вищу юридичну освіту (з додатками), здобуту в Україні, та/або копії документів про вищу юридичну освіту, здобуту за кордоном, разом із копіями документів, що підтверджують їх визнання в Україні, а також копії документів про науковий ступінь, вчене звання, навчання в аспірантурі чи докторантурі да денною (очною) формою навчання (за наявності);
9) копію документа, що підтверджує володіння державною мовою відповідно до рівня, визначеного Національною комісією зі стандартів державної мови;
10) довідку медичної установи про стан здоров’я кандидата з висновком щодо його придатності до роботи на посаді, пов’язаній із виконанням функцій держави;
11) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
12) письмову згоду на обробку персональних даних та оприлюднення копій документів, крім копій документів, визначених пунктами 4, 8, 9 частини першої статті 8 Закону України «Про Вищу раду правосуддя»;
13) письмову заяву про відсутність обмежень щодо членства у Вищій раді правосуддя відповідно до статті 6 Закону України «Про Вищу раду правосуддя», а також про відповідність вимогам щодо несумісності або зобов’язання виконувати вимоги щодо несумісності у разі призначення членом Вищої ради правосуддя;
14) заяву про проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», або висновок за результатами такої перевірки. Форма заяви встановлена Додатком 1 до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 (зі змінами);
15) згоду на проведення спеціальної перевірки відповідно до закону, за формою, встановленою Додатком 1 до Порядку проведення спеціальної перевірки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2022 року № 959);
16) копію документа, що підтверджує відповідний статус (для суддів, адвокатів та прокурорів).
Прийом документів для участі у конкурсі здійснюватиметься впродовж п’ятнадцяти календарних днів, а саме з 26 листопада по 10 грудня 2024 року (включно).
Документи подаються до конкурсної комісії у паперовій формі через відділення поштового зв’язку (рекомендованим листом з повідомленням про вручення з позначенням на конверті «Конкурс з добору кандидатів для здійснення Президентом України призначення на посади членів Вищої ради правосуддя»), адреса надсилання: 01220, м. Київ, вул. Банкова, 11, Офіс Президента України.
У разі подання документів у паперовій формі кандидат також подає до конкурсної комісії флеш-накопичувач зі сканованими копіями усіх документів у форматі pdf (кожен документ окремим файлом).
Особи, які претендують на участь у конкурсі, можуть також подати документи в електронній формі, надіславши їх на електронну адресу konkurs_vrp@apu.gov.ua. Скановані копії усіх документів у форматі pdf (кожен документ окремим файлом) повинні бути підписані електронним цифровим підписом.
Прийом документів завершується 10 грудня 2024 року о 24 годині. Документи, що подані після закінчення зазначеного строку, не розглядаються.
Вівторок, 11 листопада 2024 року, 13:00
Порядок денний
Відповідно до рішення Ради суддів України від 04 жовтня 2024 року № 34, яке надійшло до Вищої ради правосуддя 07 жовтня 2024 року, визначено дату продовження XX чергового з’їзду суддів України після перерви.
Перший етап з’їзду тривав 18 – 19 вересня 2024 року.
Дата продовження з’їзду після перерви – 24 грудня 2024 року.
Місце проведення ХХ чергового з’їзду суддів України після перерви буде визначено додатково.
Оскільки до порядку денного XХ чергового з’їзду суддів України включено питання про обрання двох членів Вищої ради правосуддя, згідно з вимогами статей 8, 9, 10 Закону України «Про Вищу раду правосуддя» секретаріат Вищої ради правосуддя оголошує про початок прийому документів від кандидатів для обрання членів Вищої ради правосуддя з’їздом суддів України.
Прийом документів кандидатів на посаду члена Вищої ради правосуддя завершується о 24 годині останнього дня строку, передбаченого частиною третьою статті 9 Закону України «Про Вищу раду правосуддя» (не пізніше ніж за тридцять календарних днів до дати проведення відповідно з’їзду), якщо документи подаються в електронній формі або в час закінчення робочого часу секретаріату Вищої ради правосуддя останнього дня, передбаченого частиною третьою цієї статті.
Ураховуючи те, що останній день подачі документів припадає на 24 листопада 2024 року (неділя), то прийом документів від кандидатів буде здійснюватися до 24:00 25 листопада 2024 року (понеділок), якщо документи подаються в електронній формі (офіційна електронна адреса Вищої ради правосуддя: assistant@hcj.gov.ua), або до 17:00 25 листопада 2024 року, якщо документи подаються особисто (адреса: м. Київ, вул. Студентська, 12-а).
Зі зразками документів, які необхідно подати кандидатам на посаду члена Вищої ради правосуддя можна ознайомитися на офіційному вебсайті Вищої ради правосуддя в розділі «Кандидати до складу ВРП».
Звертаємо увагу кандидатів на посаду члена Вищої ради правосуддя, які подали документи раніше, що їх документи є дійсними і додатково (по-новому) документи подавати не потрібно.
Повідомляємо, що на виконання вимог частини десятої статті 9¹ та пункту 23¹ розділу ІІІ Закону України «Про Вищу раду правосуддя» Вища рада правосуддя 22 серпня 2024 року отримала пропозицію щодо кандидата на заміщення посади члена Етичної ради через дострокове припинення повноважень одного з членів Етичної ради.
Пропозиції надаються міжнародними та іноземними організаціями, які відповідно до міжнародних або міждержавних угод протягом останніх п’яти років надають Україні міжнародну технічну допомогу у сфері судової реформи та/або запобігання і протидії корупції.
До складу Етичної ради надано кандидатуру Пітера Ф. Шенка.